duminică, 15 noiembrie 2009

Un zambet fugar in coltul buzelor

Am sa va impartasesc un banc, enjoy:

Un crestin, un musulman si un evreu vorbesc despre puterea religiilor proprii.

Crestinul:
- Stiu ca religia mea e cea adevarata, caci aveam o seceta teribila în tara si era sa mor împreuna cu familia, cînd am facut rugaciuni si atunci s-a întîmplat miracolul: în timp ce toata cîmpia era sub soarele arzator, pe terenul nostru cadea o ploaie torentiala. Totul de jur împrejur ardea sub soare si pe terenul meu ploua. Din cauza asta, ne-am salvat familia mea si cu mine.
Musulmanul:
- Stiu ca religia mea e cea adevarata, caci eram în desert si m-a surprins o furtuna de nisip. Era sa murim eu si camila mea acoperiti de dune. Abia puteam respira cînd s-a întimplat miracolul. Întregul desert era o furtuna de nisip, dar în jurul meu si al camilei mele a fost un calm total. Asa am ajuns pîna la o oaza si ne-am salvat.
Evreul:
- Stiu ca religia mea e cea adevarata, caci ma plimbam în jurul casei mele într-o sîmbata si am gasit un portmoneu pe jos, plin cu bani, dar fiind sîmbata nu puteam sa ma aplec sa-l iau. Atunci s-a întîmplat miracolul: peste tot era sîmbata, dar în jurul meu, pe o raza de zece metri s-a facut brusc miercuri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu